Op zoek naar informatie over een supply chain medewerker? Bekijk hieronder de taken, het salaris van een supply chain medewerkers en de mogelijkheden van sustainable.works.

 

Wat is een ”supply chain medewerker?”

Een supply chain medewerker is een belangrijke schakel binnen de logistiek. Een getalenteerde supply chain medewerker houdt rekening met meerdere partijen, het beschikbare personeel en omzetdoelstellingen.

 

De taken en verantwoordelijkheden

  • Data verwerken in het systeem
  • Beheren logistieke proces van de fabrieken
  • Schakelen tussen interne- en externe afdelingen
  • Continu bewaken van de voorraad in het magazijn
  • Structureren van de processen m.b.t. voorraadbeheer
  • Fungeren als troubleshooter op het gebied van logistiek
  • Maken van- en implementeren van afspraken op gebied van voorraadbeheer
  • Optimaliseren van voorraadbeheer intern en signaleren van ontwikkelingen op dit gebied

 

Welke bedrijven huren een supply chain medewerker in?

In feite kunnen alle bedrijven waar sprake is van een goederen- en of dienstenstroom van leverancier tot eindgebruiker een supply chain medewerker inhuren. Dit zijn haast altijd grote bedrijven in de profit-sector. De medewerkers kunnen werkzaam zijn bij bedrijven in bijvoorbeeld de logistiek, voedings- en levensmiddelenbranche, horeca, elektronicabranche, kleding- en modebranche en de automobielindustrie. Er zijn dus veel verschillende sectoren waar de medewerker ingehuurd kan worden.

 

Wat is het salaris?

Het landelijke gemiddelde salaris ligt tussen de €2.000 en €3.500 per maand. Dit is echter een indicatie aangezien salarissen verschillen per werknemer en bedrijf. Het salaris is afhankelijk van diverse factoren zoals o.a. of het om een junior of senior gaat.

 

Hoe kunt u een supply chain medewerker vinden?

Via sustainable.works kunt u gemakkelijk een offerte aanvragen. Nadat wij uw aanvraag hebben ontvangen, gaat één van onze specialisten direct voor u aan de slag. Wij streven ernaar om op korte termijn een aantal geschikte kandidaten voor te stellen. Tevens kunt u samen met de specialist specifieke wensen bespreken en antwoorden krijgen op eventuele vragen. Vervolgens zullen de medewerkers een uitgebreid selectieproces doorlopen, toetsend op de door uw organisatie gestelde wensen. De geschikte kandidaten worden aan u voorgesteld. U kunt uit deze kandidaten selecteren met wie u eventueel een kennismakingsgesprek wilt en/of wie u wilt inhuren. Verder kunt u verwachten dat u geen risico loopt bij ziekte, uitval of verlof. Neem direct contact met ons op via: 085 488 11 00.

 

Vragen of hulp nodig?

Neem direct contact op, we helpen je graag verder.

Contact gegevens

  • Postbus 122
  • 2501 CC Den Haag
Test 1
Test 2
Test 3