Eén van dé trends in flexibele arbeidsmarkt op dit moment is dat steeds meer werknemers ervoor kiezen om als freelancers aan de slag te gaan. Vanaf 2018 biedt sustainable.works de mogelijkheid om freelancers in de logistiek op vaste basis van opdrachten te voorzien. Wij besteden dit artikel aan onze initiatieven en de mogelijkheden die wij met onze logistieke freelance platform bieden.
Waarom werken op freelance basis?
Wanneer je dit bericht leest ben je je waarschijnlijk al bewust van de voordelen dat freelance werk kan bieden. Toch hebben we ze hier nog op een rijtje gezet:
- Als freelancer kan je net wat meer verdienen dan iemand die in loondienst is (als je aan voldoende uren komt);
- Als freelancer heb je meer vrijheid in het combineren van werk en privé;
- Als freelancer heb je meer flexibiliteit om verschillende opdrachten aan te nemen.
Freelance opdrachten in de logistiek
Het is belangrijk voor jou als freelancer dat jij structureel voldoende opdrachten kan vinden waar je jezelf kan inzetten. Voor freelancers in de logistiek blijkt in de praktijk dat dit soms moeilijk voor elkaar te krijgen is.
Als oplossing van dit probleem gaat sustainable.works zijn opdrachten in de logistiek ook op freelance basis beschikbaar stellen. Hiervoor hebben wij per 1 april 2018 ons platform gelanceerd. Je kan via het platform jezelf inplannen voor de volgende opdrachten:
Wat kan je met ons platform?
Dagelijks maken bedrijven in de logistiek gebruik van het platform. Ze zetten er hun diensten in met daarin de tijden, locaties en werkzaamheden waarvoor ze iemand zoeken. Het is mogelijk om via onze website te reageren op opdrachten. Hiervoor moet je eerst een account hebben bij sustainable.works. Wel kan je jezelf alvast gaan inplannen op logistieke opdrachten via sustainable.works.
Hoe het werkt:
Het nieuwe platform van sustainable.works werkt eigenlijk heel eenvoudig. Je plant jezelf in op verschillende opdrachten bij jou in de omgeving. Je gaat vervolgens aan de slag. sustainable.works regelt voor jou de administratieve afhandeling, facturatie en uitbetalingen.
Voordeel van ons platform:
- Zelfstandig aan de slag op freelance basis zonder alle bijkomende rompslomp;
- Opdrachten regelen wij voor jou;
- Geen tijd kwijt aan het vinden van opdrachtgevers;
- Administratieve afhandeling (facturatie) nemen wij voor jou uit handen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Op dit moment is sustainable.works in de regio van Den Haag, Rotterdam, Leiden en Hoofddorp hard op zoek naar logistiek medewerkers die beschikken over een KvK inschrijving. Vervolgens kan je je inschrijven via sustainable.works en aangeven dat je deel wilt uitmaken van de eerste versie van het platform van sustainable.works.
Direct aan de slag op zzp-opdrachten in de logistiek?
Neem dan direct contact op met Mike Gordijn. Je kan hem bereiken per mail met het volgende emailadres: mike@sustainable.works of hem bellen op het volgende nummer: 0611649183. Wil je meer weten over onze opdrachten? Klik dan hier en kies je branche en regio. Meer weten over hoe je zzp opdrachten in de transport vindt? Klik dan hier.